Door BN’ers ontworpen fopspenen snel uitverkocht

Waarschijnlijk had fabrikant Difrax zelf niet kunnen bedenken dat het zo'n succes zou worden … De producent van baby-artikelen liet een aantal bekende Nederlanders een fopspeen ontwerpen, schenkt per verkochte speen een euro aan een goed doel (in dit geval Orange Babies) en lanceert de nieuwe lijn foppers met het predikaat 'Limited Edition'. Om vervolgens na 24 uur te constateren dat het ontwerp van Henk Schiffmacher via internet al is uitverkocht. Foppen is hot. En hoe!!

Ook de fopspenen van Natasja Froger (zie foto hierboven) en zangeres Suzanne Klemann zijn via de internetshop niet meer te bestellen. Net als het modelletje Schiffmacher zijn ze nog wel te koop in de winkels van Etos, zo vermeldt de website van Difrax.

 

De fopspenen die ontworpen zijn door de twee overige ambassadeurs van Orange Babies – Caroline Tensen en tv-kok Ramon Beuk – zijn wat minder populair. Maar het gaat erg snel, zo heb ik daarnet zelf kunnen constateren toen ik de website van Difrax bezocht. Het ene moment waren de fopspenen nog te koop, tien tellen later stond er UITVERKOCHT bij.

Als je je baby dus helemaal hip wilt laten foppen, ga dan snel kijken. Want op = op!

Lees ook:Gala Orange Babies succes
Lees ook:HEMA roept fopspenen terug
Lees ook:Filmpje: BabyBoom door EK
Lees ook:Foto’s Sophie van Ballegooy al op internet
Lees ook:Boekentip: Van oma mag alles!

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>